Perjantaina pakattiin kassit ja kun mies tuli töistä, niin eiku nokka kohti Hesaa ja menoksi! Siskoni asuu nykyään poikaystävänsä kanssa Oulunkylässä ja sinne oli matkamme suunta!

Perjantaina kotiuduttiin, käytiin kävelemässä ja tutustumassa lähiseutuun ja ajoissa pehkuihin, että lauantaina riittäää virtaa! Aamulla ylös, aamupala ja jengi autoon ja nokka kohti Heurekaa!

Siellä lapset oli ihan intona ja tutkittavaa riitti! Vajaan 3 tunnin päästä me aikuiset oltiin jo ihan tylsistyneitä, mutta pojat olisi vielä viihtyneet! Mutta kun siellä oli huonosti ns. huilauspenkkejä tälläiselle raihnaiselle äidille, joten päätettiin vaihtaa maisemia sitten sen jälkeen!

Iskässä on selvää formula-managerin vikaa jo leikin tiimellyksessäkin!1729314.jpg

Tämä tuulinen paikka oli ehdottomasti Heurakan Nikon suosikki!

Mentiin takaisin Oulunkylään, haukattiin välipalaa ja mietittiin mihin seuraavaksi. No seuraava ohjelma numero oli meno Hesan keskustaan. Päästiin kaikki landet ekaa kertaa paikallisjunan kyytiin ja oltiin hetkessä keskustassa. Pojilla oli hauskaa jo itse junamatkakin!

Sitten vain nautittiin, käveltiin, aurinkopaistoi ja parissa kaupassa käytiin piipahtamassa! Viimeiseksi käytiin syömässä mahat täyteen ja takaisin junalla Oulunkylään. Siellä käytiin vuokraamassa video Alvin ja pikkuoravat ja loppu ilta meni hauskasti sen parissa! Ketään ei tarvinnut patistaa illalla nukkumaan.

Sunnuntai-aamuna hypättiin taas junaan ja lähdettiin Luonnontieteelliseen museoon. Voin sanoa, että niitä dinosauruksia oli odotettu!!

Nikon ja sen maha - se on hänen nähtävyytensä! Dinosaurusten kanssa muistoja!

Tämä on T-Rexin kallo!

Seuraavana kohteena oli Mikki Hiiri näyttely Sanomatalossa! Siellä aika kului helposti ja hauskaa oli!

Joskus ne lapset on laitettava kaltereiden taakse :D

Niko kokeilee Mikki Hiiren hattua!

Sitten reissu alkoi päätyä loppuun. Murua rinnan alle ja kohti Oulunkylään. Nokka kun käännettiin takaisin kohti Raumaa niin ajettiin yhteen menoon! Oltiinkin sitten kotona jo 2,5 tunnin päästä!