Moikka kamut!

Olisi ollut tänään vapaata ja päätin sitten hieman siivota askartelujuttujani... mutta osa totuutta tuli tässä siivottua... aina on joku osa sekaisin. Mun työhuonehan on kaaos. Pieni ihana oma huone, sohva keskellä huonetta ja pakastin. Loppu onkin sitten yhtä mun tavaraa. Kaikki kaapit ja lokerikot täynnä mun juttuja... miestä jurpii nuo arkistolaatikot tuossa jne.. Mutta ihana kun on oma temmellys kenttä :) Voinen joskus laittaa tänne kuvankin tästä pienestä kolosta!

Flunssa iski uudelleen. Tässä poden jo kolmatta päivää ja olo hyvin tukkoinen. Äsken meinasin valmistella huomista korttien teko urakkaa ja liimailla 3D kuvia valmiiksi, mutta mutta... mulla piru loppui huomaamatta 2mm tarrat. No aamulla sitten pieni lenkki kauppaan auttamaan itseäni pulassa!

Kirjanmerkkivaihtoon kaipaisin vielä 3 uutta mukaan! Tarttukaa mahdollisuuteen!!! Olisi ihana olla mukana. Olen ilmoittautunut Marraskun toverikuuhun ja AnniTannin Askarteluvaihtajiin! Mielenkiinnolla odotan taas kaikkea kivaa!!

Ollaan kuulolla jälleen!