Kaikkea on sattunut ja tapahtunut - ja juhlittukin on! 40 on mittarissa nyt virallisesti eikä tunnut missään :D

Perjantaina lähetti toi minulle aivan ihanan kukkakimpun. Itse en kalusteissa, vaaatteissa ja korteissakaan välitä yhtään vaaleanpunaisesta, mutta gerbeerassa ja ruusussa se on vaan NIIN KAUNIS! Tätini lähetti minulle näin ihanan kukkapuskan :D Aivan ihana!!!!

1851447.jpg

Say6 postiakin tuli viime viikolla! Kiitos ihanasta paketista - pitääpä perehtyä tarkemmin, että mitä kaikkea ihanaa siitä saisikaan irti! toinen kuori jo jossa postileima Jyväskylä-Laajavuori postileimana... hym!!!

1851450.jpg1851453.jpg1851455.jpg

Viikonloppuna ramppasi porukkaa kakulla. Söimme ja nautimme ihanasta Tanlittanin tekemistä kakuista - oli  molempien poikien makuun tehtyä kakkua eli jokaiselle jotain :D Harmi, ettei muistettu kuvata niitä kakkuja!

Lahjaksi tuli kaikkea ihanaa....lahjakortti sokerihoitoon, aromiterapiaan ja jalka&käsihoitoon, tuli lahjakortteja vaatekauppaan ja rahaa... ja ihania koruja sekä pitkään haaveilemani värilaser-tulostin! :) Ei pahat bileet. Pitkän ajan ystäväni Oili toi minulle paidan:

1851472.jpg

Synttärin kunniaksi olen tilaillut isot kasan leimasimia ja muuta ihanaa askartelukauposta niin ulkomailta, että kotimaasta! Ensimmäinen lähetys saapui ilahduttamaan minua tänään ja tässä tuli Paperellasta 2 jouluista Penny Black-leimasinta!

1851473.jpg1851476.jpg

Nyt sitten olenkin uuden viikon kunniaksi yrittänyt laittaa paperiasiat kuntoon ja jos tällä viikolla olisi tovi aikaa aloittaa noiden joulukorttien teko!!!