Täällä Raumalla tänään kaikille innokkaille!

Minä lähdin jo klo 9 poikien kanssa liikkeelle! Käytiin ensin hoitamassa asiakaskäynnit ja sitten klo 10 meillä oli treffit Sirpan kanssa. Sirpan kanssa opittu tuntemaan näissä askarteluporukoissa ja leimakuvavaihdoissa! Käytiin porukassa piipahtamassa Taitomannissa, TaitoTaivaassa ja ArjaL:ää ATC-näyttelyssä! Mukava hetki oli viettää Sirpan kanssa - kiitos seurasta!! Ehkä joskus nähdään siellä teilläpäin. Toivottavasti nautit lopusta Rauman vierailuajastasi!

Sieltä minä riensin lasten kanssa maauimalaan uimaan. Tunti meni reippaasti siellä. Sitten oltiin jo koko porukka niin nälkäisiä, että on pakko lähetä syömään - sinne tuttuun mäkkäriin mentiin. Soitto miehelle ja illan suunnittelut.

Nyt ollaan kotona ja minä ms-taudin takia auringon suhteen hyvin yliherkkä  olen nyt täällä viileässä ja pimeässä laataamassa akkuja. Mies tulee töistä - vie lapset uimaan ja sen jälkeen mennään perheen kanssa kääntymään tuonne ihanaa ihmispaljouteen eli Mustan Pitsin Yön iltatapahtumiin pikaisesti.

Nauttikaa ihanasta kesäisestä viikonlopusta. Minä yritän siivota ja olla tuottelias! Arjalle lupaamani muuta ATC-kortti pitäisi yrittää saada tänään myös tehtyä :D Saa nähdä kuinka mun suuren suun käy!!