ArjaL:n kanssa ollaan leikillistä haatsetta lyöty toisillemme ja minä lupasin yrittää tehdä ATC-kortteja tämän päivän tapaamiseen... ja osuuteni olen tehnyt :D Vielä yksi on kesken - katsotaan saanko valmiiksi ajoissa..

Olen ollut tänään kiltti - siivonnyt koko yläkerran. Nyt ruokaa miesväelle ja taas tapaamaan ihania askartelijoita! Sen jälkeen julkaisen tekemäni ATC-korttini!

Edit 17:40! Elämäni ensimmäisen ATC-tapaaminen on takana. Ihanaa jutestelua, uusiin ihmisiin tutustumista, ATC-korttien vaihtoa ja kuhinaa. Uuttakin tuli opittua paljon - toivottavasti huomenna aikaa testailla kaikkea kivaa!! Kiitos teille kaikille seurasta - osalla oli blogi, mutta osoite jäi epäselväksi, joten JOS piipahdat tänne, niin jätätkö viestin ja linkin sivuillesi!

Kokoonnuimme TaitoTaivaaseen ja siellä oli minun lisäksi ArjaL, Sari, Sisko, Gunilla, Piipero, Anne ja 2 muuta, joiden nimi ei jäänyt valitettavasti mieleen!

Vuodatus tökki --- jatketaan ja yritetään saada kuvat tänne!

Tässä ensin minun tekemät ATC-kortit tapamista varten. Toiveena oli pitsiteema, mutta muitakin kortteja sai vaihdella!

1765788.jpg

# 6 Pitsi

1765789.jpg

#7 My

1765928.jpg

#8 Summer of love

Tässä tilaisuudessa ihan ensimmäistä kertaa tein vaihtoja näillä mun harvoilla (8kpl yhteensä) atc-korteilla ja näitä ihania sain vaihdossa!

1765930.jpg

Summer / Anne L

1765934.jpg

My heart / Annikki (skinny)

1765936.jpg

Pitsi, Jyrknippu 13-kortin sarjasta / ArjaL

1765938.jpg

Värrim / Gunilla

1765941.jpg

High as balloon / Piipero

1765943.jpg

Pitsiä / Sisko

Aika näyttää onko minuun viljelty suurempikin ATC-villitys!

Askartelukaupassa kun tavattiin, niin tulihan sitä ostoksiakin tehtyä:

1765987.jpg1765989.jpg