Hups, viikonloppu meni UPS-seminaarissa!! Aikanaan kun sain kutsun tuonne Seminaariin, niin heti otin kaimaani Taru76 yhteyttä ja alettiin järjestämään tapaamista!

Perjantai-aamulla vein pojat mummolaan ja sitten lähdin ajamaan kohti Jyväskylään! Sinne saavuttuani piipahdin hotelli Yöpuuhun lunastamaan huoneeni (jota ei ollut :D - se perjantai 13 pvä, mutta sain kuitenkin!!) ja näin parit PL-tututkin samalla. Aina yhtä ihana nähdä.

Aikaa oli sen verran, että lankin ostoksille. Piipahdin Sokokseen, paikalliseen tiimariin..

1646301.jpg

1646308.jpg

Askartelupuoti PIaan...

1646309.jpg

1646311.jpg

Ja sitten oli pakko karata jo autolle, ettei kaikki rahat mene. Autolla lähdin Pipaiitan luokse ja sitten seuraavaksi rytisi! Siis ajoin kolarin. Vauriot onneksi pienet ja syy tietysti minussa - tumpelo minä!! Aloin tässä vaiheessa toivomaan, että perjantai 13pvä loppuisi pian! Siinä meni sitten hetki sopimisessa, joten myöhästyin treffeiltä puolituntia. Tosin olin sitten kaimani kanssa samaan aikaan!

Ja tapaaminen oli kertakaikkisen FANTASTINEN!!!!!!! Ihania olette Taru76 ja Pipaiita. Ja voitte kuvitella sitä leimaisinten määrä kun olohuoneeseen oli levitetty minun ja kaimani kaikki leimasimet plus Pipaiitan leimasimet sitten omassa paikassaan!!

Meillä oli hauskaa ja juttu lensi. Toivottavasti te viihdyitte yhtä hyvin kuin minä, sillä oikein harmitti lähetä siinä klo 19 aikoihin takaisin hotelliin, kun UPS:n ohjelma alkoi!! Kovasti pistin Tarulle haastetta, että seuraava tapaaminen olisi Raumalla... hyvin perustellut syytkin löytyi... hyvä ettei kohta olla jo sukua ;DDD

Tintin kanssa tehokkaasti leimailua harrastaneena, minun lopputulos oli ilmeisti selvästi suurin, sillä minun kädet kävi koko ajan. Tosin meitä viihdytti myös aivan syötävän suloinen pieni mies!

Sain leimattua reilut 100 arkkia eli tässä kuvaa pinon suurudesta - 2cm! Ja tässä on nyt tosiaan sitten käytetty A4:n paperia!

1646324.jpg

Kiitos teille ihanille blogitutuille!!

Illalla sitten alkoi UPS-seminaari (paluu onnistui kolhimatta ketään ja mitään) ja siellä näin sitten ihania PL-konsultteja. Uusia tuttavuuksia vanhojen lisäksi oli paljon! Oli ihana tutustua ja anti oli jälleen fantastinen.

Eilen illalla piti mennä ystävän 40-juhliin, mutta minä lopulta lintsasin. En jaksanut, olin 2h myöhemmin kotona kun luulin (oli lukenut UPS-ohjelman väärin) ja jotenkin tuntui, että olen niin onnettomuusaltin, että voi lähetä mihinkään. JOten eilen sitten saunaan rentoutumaan, hyvät unet ja tässä ollaan.

Nyt tämän postauksen jälkeen suihkuun, lahjan valitseminen, lasten haku mummolasta ja kohti toisen ystäväni 40v kahvitukseen!!!

Palaillaan!!!