Jaaha jos Vuodatus suo ja sallii, niin tässä lisää sunnuntain tuotoksia. Osan julkaisu siirtyy väkisinkin Vuodatuksen kiukuttelun vuoksi!

Ensimmäinen Magnolia-kortti on myös hyvin mieleinen minulle! leimakuva vaihdoista minulle tullut. kukkaset ovat Primaa, ainakin suurin osa. Kirjaimet ovat omalla kirjaisetillä se "...boss". Taustapaperi oli idean lähtökohtana (cardmaker´s lehtiö Citrus)- siis tuo ihana paperi, jossa oli valmiiksi tämä valkoinen kukkaköynnös reunassa :) Leimakuva väritetty jälleen ProMarkereilla - miten niin olen ihastunut niihin!!

1422692.jpg

Toisessa Magnolia-kortissa on paljon samaa kuin yhdessä edeltävässä kortissa jokunen aika sitten. Johtunee samasta leimakuvasta ja värimaailmasta. Taustapaperi on Cardmaker´s lehtiöstä Citrus, leimasinkuva vaihdosta & se väritetty ProMarkereilla, kirjaimet jostain vaihdosta saadusta setistä, nauhakin on jossain vaihtopostissa tullut. Kukkanen on itse hankittu ja siihen olen laittanut noita helmiä...

1422698.jpg

Tästä kuvasta otin tarkemmankin kuvan. Sillä Tintin luona aikanaan näin Tintin toteuttamana tämän, että laittaa helmiä kukan keskiöön. No tämä on mun epämääräinen ensimmäinen kokeilu asiasta ja helmivalikoimakaan täällä ei ole kummoinen, mutta minusta kanssa kiva vaihtoehto haaraniiteille ja napeille! Siistemmän lopputuloksen ja sopivammat helmet, niin homma on hyvä!

1422703.jpg

Tekaisin hieman Penny Blackia ja Bellaakin, mutta niitä julkaistaa myöhemmin... niitä odotellessa öitä!!