Tervehdys Täältä!

Postia on tullut paljonkin tässä menneinä viikkoina, mutta niiden päivitys on ollut surkeaa! Olen tainnut saada 2kpl SAY-postia salaiselta askarteluystävältä! Kiitos niistä valtavasti. en löytänyt kuvia, eli kuvaaminen on unohtunut. Pahoitteluni. Kaikki on tullut perille ja kiitos valtavasti niistä! Viimeisin paketti taisi tulla viime viikolla. Mitään tietoa minulla ei ole siitä, kuka on SAY-ystäväni on!

SKY eli salainen kirjaystäväni lähetti minulle viimeisen paketin ja se saapui eilen! Siellä oli ihanaa dekkarilukemista ja kirjanmerkkejä yms... siitä minulla on nyt kuva... edelleen minulla ei ole mitään tietoa kuka minun salainen ystävä tässäkään on... eikä se paljastunut tämän paketin mukana....

1393137.jpg

Toverikuun kaverini Taijuska on myös lähetellyt minulle ihania paketteja ja ihan ajallaan... minä olen ollut huonomuistinen ja tämä viimeinen on lähtenyt, mutta ehtii vasta tiistaiseksi perille. Anteeksi Taijuska! Edellinen paketti jäi kuvaamatta, mutta eilen tulleen muistin sitten kuvata. Kiitos kaikesta kivasta!

1393140.jpg

Salaiset ystävät tuli nyt sitten tetattua ja epäilen vahvasti, että jäivät samalla myös minun viimeisiksi sellaisiksi. Tuo raportointi tökkii minulla... jos on tuskaa muistaa lähettää tavaraa ajallaan... siinä kyllä taisin sentään onnistua.

Toverikuustakin aion pitää sapattivapaataa  - tällä hetkellä en tahdo muistaa siinä lähettää ajoissa paketteja ja muutenkin sen suhteen motivaatio hukassa. Palaan sen harrastuksen pariin, kun taas on inspistä ja intoa siihen vaihtoon.

Oma leimakuvavaihdon aion pitää käynnissä edelleen, mutta muoto tulee vaihtumaan... siitä yritän saada tietoa teille pääsiäisen aikana, kunhan tässä hetki vielä toivutaan. Tilauskorttejakin pitäisi saada pääsiäisenä valmiiksi ja paljon muutakin!!