Tuli tehtyä yksi Penny Black-korttikin. Joistakin tuo leima voi olla vain pääsiäishenkinen, mutta minä tykkään, että se on ihanan kesäinen kuva, jota voi käyttää monenlaisissa onnittelukorteissa. Tällä kertaa kuva on väritetty ProMarker tusseilla ja kukan valkoinen on peittävällä akvarellivesivärillä. Tausta paperi on viime viikolta Jyväskylän piipahdukselta Askartelupuoti Piaan (joojoo, lakko ei ole pitänyt 100 %:sti :D)1395461.jpg

Sitten ystäväni ihastui tuohon ihanaa lila-vihreää Yuzu-paperiin, jota olen hankkinut Hetasta ja Sammakosta. Hän pyysi sitä paperia hyväksi käyttäne perus-onnittelukortin. Tälläisen syntyi siitä sitten. Leimakuvan olen tässä maalannut pitkästä aikaa akverellipuuväreillä. Uutta Cuttlebugin kohokuviolevyä olen myös käyttänyt tässä.    1395471.jpg

Siskoni on muuttanut poikaystävänsä kanssa kimppaan yhteiseen kotiin Hesaan (joojoo, olen sinne tulossa heti kun aikataulu ja lompakko sallii hieman shoppailemaan - joten varokaa blogitutut :D) ja lisäksi molemmilla on synttärit tässä kuussa. Joten sunnuntaina syödään synttärikahveja juhlan kunniaksi! Joten päätin tekaista nuorelle parille yhteisen kortin, johon yriitin sisällyttää aika ajankohtaiset asiat!!!

1395479.jpg