Tervehdys täältä! Olenkin pitänyt nyt 3 päivää taukoa korttien teossa (hyvää tehnyt ja nyt jo sormet syyhyää, että pitäisi päästä tekemään :), no tiistaina ehdin!!)

Mutta mitään tekemättä en ole ollut vaan olen antanut kaikki liikenevän aikakin slameille ja kirjeille. Joten huomenna lähtee postia ainakin slam-kuorina Sonjalle ja Caritalle Kokkolaan, Katille Poriin ja Kaisalle Hesaan. Kirje on näillä näkymin lähdössä Katille Poriin, mutta mahdollisesti myös Kaisalle Hesaan ja Elinalle Seinäjoelle!!!

Onkin ihanan rento olo, kun olen saanut posteja tehtyä valmiiksi, tosin onhan niitä aina tehtävänä ja hyvä niin. Se on loistava tapa rentoutua!

Kortteja lupasin miespuolisille henkilöille ja tälläisiä tuli viikolla tehtyä:

Tämä ensimmäinen miellytti minua ja tykkään tuosta lopputuotteesta. Kivat värit ja asettelu ihan ok.

1309738.jpg

Tässä kortissa näkyy ongelma, mikä minulla itselläni on usein kun teen kortteja poikalapsille tai miehille. Eli mitä muuta laittaa korttiin kun kuvan, paperit, tekstin... mä kun en tykkää änkeä noita kukkia miestenkortteihin valtavasti. Ne menee minusta vielä 50, 60 ja 70-korteissa ja jossain ylioppilaskortissa, mutta ei minusta vaan muuten. Mitäs ideoita teillä olisi tälläisen "tyhjiön" täyttämiseen??1309739.jpg

Jaaha, taidan lähteä valmistautumaan. Olen menossa ystäväni luokse ensimmäistä kertaa Me&I kutsuille. Annika on niistä kertonut ja nyt kun mahdollisuus tuli tänne lähemmäs, niin pitää mennä tutustumaan.