Tuli sitten viime perjantaina tehtyä tilaus uusista Magnolia-leimaisimista Pihkun avulla. Minä ajoin Jyväskylään ja soitin Pihkulle. Pihku kuvaili leimaisimia ja teki mun puolesta tilaukset. Oli se aika sokko touhua, mutta hyvät leimasimet sain Paperellasta! Kiitos kovasti Pihku avusta - oli päästävä heti klo 18 jälkeen tilaamaan :) Monta olisin vielä halunnut hankkia, mutta ei aina voi kaikkea saada...

Ensimmäinen kortti on ehdottomasti tämän illan paras saavutus. Magnolia # 58 sisältää uuden leimasin kuvan lisäksi Tintiltä stanssuja kirjaimi ja taustoja :)

 1279803.jpg

Toisessa kortissa olen halunnut tehdä ylioppilaskortin. Huomasin vain, ettei mulle ollutkaan ääriviivatarroja "ylioppilaalle", vaikka toisin muistin. Joten tähän tuli sitten tuo ääriviivatarra valkolakista. Jotenkin lopputulos on tönkkö - mutta tästä on hyvä petrata! Magnolia # 59

1279805.jpg

Viimeisenä esittelen ihana leimasimen, joka sopii fantastisesti rippikortteihin, tosin vain nyt sitten tytöille! Piparisydämen stanssasin Tintiltä ja ne on ihania :) Magnolia # 60! Halusin, että tämä kortti on yksinkertainen ja rauhallinen, sillä jotenkin rippikortit harvoin toivotaan olevan kovin "kiljuvia". 1279808.jpg

Nyt työn alla mulla on Penny Black-kortti, jossa on yksi uusin leimasin samalla esitelty. Olen aloittanut myös elämäni ensimmäisen cd-kortin teon. Katsotaan mitä niistä syntyy!

Olen huomannut, että monella on varastossa pula hää- rippi- ylioppilas/valmistujais ja vauvakorteista. Täällä on yksi sellainen ja uskonkin, että pääsääntöisesti aion seuraavat 2 kk tehdä niitä kortteja sekaisin ja mukaan aina joku perus onnittelukortti :)