Viikon aikana on todella valtavasti tullut postia ja myös lähtenyt! Tässä niistä läpikäynti!

FLAT-vaihtoon osallistuin ja siinä parinani oli Satu! Satu joutui kärsimään mun kamalasta aikapulastani ja saa pakettinsa vasta alkuviikosta! Siitä pahoitteluni! Parannan tapani! Satu lähetti minulle niin loistavan paketin tuotteita, että ei mitään määrää. Juuri sellaista juttuja mistä minä pitää ja mitä olen kaipanut. Pidän noista pienistä scrapbookpaperista :) Kiitos paljon... tässä kuvat paketista.. 4 neljä kuvaa piti ottaa, että sain ne mahtumaan kuviin!1137725.jpg1137727.jpg1137731.jpg1137733.jpg

aivan ihania juttuja.. kiitos! Tytille myös kiitos vaihdon järjestämisestä. Se oli ihana ja muhkea vaihto!

Lähettänyt olen tosiaan torstaina Sadulle vastapaketin, joka sitten "pääsi" paketti kantoon ja siksi vielä matkalla viipyy!

Anna hyvän kiertää-haasteen paketin lähti lopultakin ja ne on toimitettu Tittiinalle,

SuomiSlamSwappari yhteisön joululahja lähtee huomenna postiin ja matkaa Tittiinalle, Starchild, Sassa, Virvatuli, Tytti... kaikki ovat ilmeisesti lähetyksensä saaneet!

Lämmöllä Sinulle joulupaketti lähtee kanssa huomenna kirjeen muodossa eteenpäin parilleni Lumikille! Toivottavasti paketista on sinulle iloa jouluna!

Pistän noita Magnolia-kortteja näytille kun ehdin. Niitä tänä illalla sain tehtyä 5kpl.. vielä jokunen tarvittaisiin keskiviikoksi, jolloin vietämme yksikköni pikkujouluja!

PS. Tule mukaan JOULUISEEN VALOKUVA HAASTEESEEN! Jaa joulu kanssamme kuvan muodossa!