Enää 3 yötä Jouluun! Lapset alkavat olla todella jännittyneitä! Pienempi jätkä meneekin tänään mummolaan yökylään hoitoon ja nauttimaan hemmottelusta! Minä jään esikoisen kanssa kotiin ja me leivotaan sekä nautitaan. Huomenna minä ja seurueeni matkaamme Tampereelle ja samalla reissulla haemme esikoille elämänsä ensimmäisen todistuksen. Sekin on jännä paikka!

Olen saanut elämäni ensimmäisen SAY ystävät! Intoa puhkun ja odotan mielenkiinnolla tulevaa!!

Ystävä kävi eilen joulukahvilla ja hän toi ihania "joulukukkasia" tullessaan. Ihania kertakaikkiaan! Tuo karkkikuusi sai kertakaikkiaan lapset kiehanaaman kuusen ympärillä. Koskea ei vielä saanut - äiti sen varmaan joku päivä tyhjentää itsekseen ;) Siitä oli vaikea ottaa kuvaa kun paperit kiiltää niin kovasti ja tietysti tuo meidän kuusi takana sitten vielä!1147066.jpg

Mutta tämä enkeli se sitten vasta ihana onkin. Aivan mahtava. Sille jo aitiopaikkaa etsin tässä työhuoneessani. Ystäväni kanssa tuli kyllä jo kina siitä, että kumpaa tämä enkeli enemmän kuvaa ;) Kiitos Päivi, olet rakas!1147065.jpg

Olen osallistunut Lämmllle sinulle vaihtoon ja sieltä sain Lumikilta kuusen alle taas yhden ihanan askarteluaiheisen paketin :) Joulua odotan siis myös minä intona!1147067.jpg

Vielä kun posti toisi tänään pienen paketin Scrapbookdepotista, niin minun joulun odotus olisi täydellinen. Kirjastosta haen pari kirjaa varauksesta vielä tekemään joulustani laiskan :)