Kuten aiemmin kerroin, niin ostoksia oli tullut tehtyä ja liki kaikki on jo kotiutuneet! Ja tänään viisastuin taas paljon tässä askartelun värikkäässä maailmassa ja elämä helpottui!

Olin liikenteessä päivällä esikoiseni kanssa ja käytiin Wanhassa Raumassa olevassa taide& askarteluliikkeessä nimeltä Rauman Taide- ja Kehysliike. Minun uusi ihana löytöni... loistava palvelu ja ihana valikoima. Rajattu, mutta sitäkin laadukkaampi!!!

1048228.jpg

Tässä paikallisessa kaupassa kävin hakemassa itselleni hyvää sivellintä akvarellikynien jälkien maalaamiseen. Ihana nainen opasti minut sitten tämän VesiSiveltimen käyttöön. Ja nyt olen rakastunut ja elämäni helpottunut! Eli aina oppii uutta kun on uteliaana joka paikassa!

Taustalla oleva kimalteleva tuote on kanssa ihanaa. Sen nimeä en muista, mutta useampi arkki lähti kotiin taas.

*****

FinnStamperilta tilasin noita veden kestäviä musteita mustana, vintage ruskeana ja harmaana.Loistavia! Ja taas muutama leimasin lasten teemoilla lähti mukaan! Siitä kuva alla:1048239.jpg

Hetasta ja Sammakosta löysin työkalun Eyelettien laittoa varten ja ihani 50-lukuhenkisiä 3D arkkeja. Ihanat nuo kuvat. Parit arkit leikkelin jo kortteja varten ja huomenna väsätään valmista :) Lisäksi läpinäkyvää tarraa tarvitaan aina ja paljon :) Kuva näistä:1048248.jpg

Paljon värkättävää ja työstettävää on täällä... ihanaa!!! Yhtä leimaisin pakettia odotan edelleen ulkomailta. Mutta ei hätää vielä - tiistaina kertoivat lähettävänsä, joten olen iloinen jos saapuu ensi viikolla. Kerron heti mitä olen tilannut kun tilaus saapuu...