Ihana Toveri Syyskuussa Kettuemo on taas muistanut kahden viikon ajan minua ihanilla paketeilla. On vain jäänyt tänne päivittämättä! Mutta nyt hoidetaan se osuus. Tämän viikonpaketti ei ole Kettuemo unohtunut, autossa ajellut mun kanssa jo pari päivää, mutta tänään se onneksi pääsi osoitteeseensa eli postilaatikkoon. Pitääkin viikonloppuna tehdä sinulle jo se neljäs lähetys kun minulla on ma-ti Espoon reissu tiedossa!

Tämän viikon ihana yllätys:

916708.jpg

Tähän tulee sitten mun tämän viikon yllärin kuva, kunhan Kettuemo sen ensin saan :) - postin olisi pitänyt käydä Kettuemolla...

916715.jpg

Viime viikon yllätys Kettuemolta:

916707.jpg

Minun lähettämä yllätys Kettuemolle:

916714.jpg

Olen kyllä innossaini tästä toverikuu jutusta ja olen jo ilmoittautunut jo Toveri Lokakuuhun!  Vielä aikaa tämän ja huominen ilmoittautua!