Alan olla hengissä. Tällä viikolla on aikaa muullekin kuin sairastamiselle ja esittelyille.

Viikonlopun ajan olen kovasti päivittänyt itseäni ajantasalle BigBrother-talon tapahtumiin. Kova koukutus alkaa jo olla ja mun suosikkeja on tällä hetkellä Sauli, Jarkko ja Aki. Naiset ei oikein tällä hetkellä innosta minua. Tosin myönnän, että hirveästi odotan ja olen kiinnostunut näkemään, mitä uusi asukas Heli saa aikaiseksi talossa!!

Toveri Syyskuukin alkoi. Sain toveriksi Ketun Pesän kettuemon ja ekat postit on lähetetty. Laitan tästä tarkempaa tietoa myöhemmin, mutta tällä viikolla ehdin hieman jo paneutua, että mitä kivaa Kettuemolle voisi laitetta yllätykseksi!

Slam kasa odottaa väkertäjäänsä ja myönnän, että mun sormet syyhyy. Anteeksi kaikille swappareille, että posti makaa minulle. Mutta tällä viikolla saanen kirjeitä liikkeelle ja saatte alkaa odottelemaan postia. Koko viikko vapaata esittelyistä, ja ihan vaan sattuman kautta! Nyt posteillaan.

Viikonloppuna olen leikellyt valtavan määrän 3D-matskua, erityisesti joulukortteja varten. aikaa ja intoa myös korttien väsäämiseen pitää antaa... olen oikein tyytyväinen viikonlopun saldoon!

Joten pelissä ollaan jälleen... tulkaa käymään ... mä käyn teillä sitten vuorostani!