Aamulla lasten kanssa touhuttiin.. että osasin muuten herätä aamulla pirun äkäisenä. Mikä lie känkkäränkkä oli käynyt visiitillä unien aikaan. Kun aamutoimet oli tehty niin valjastin lapseni kotiorjiksi. Aloitimme viikolla uuden periaatteen. Eli kotitöillä voi ansaitan peliaikaa! Meillä on ollut hyvin innokas Nuorimies siivoamaan tällä viikolla :) Joten kun pojat aamulla saivat pelata, että äiti saa hieman nukkua pitempään (kuopus ponkaisi pystyyn taas 5.30 - auts), niin sitten oli vuorossa pelin maksut :)

Siivosimme yhteistyössä lasten huoneen - minä ja jätkät. Siellä oli käynyt todella tordaano ja mä olin jo 2vko vaan mennyt ohi ja sulkenut ovea. ehkä minäkin passittaisin sitä ahkerammin siivoamaan jos olisi yksikerroksinen talo, mutta kun ei ole ja lasten huone on ylhäällä ja perässä. Nyt luvattiin, että sitä ei siihen kuntoon päästetä. hieman tuo hiki virtasi tässä hiostavassa kelissä siivotessa. Päivällä satoi ja ukkosti myös tunti- pari. Mutta ilma jäi samanlaiseksi.

Iltapäivän olin sitten esittelyjä pitämässä ja kylläpä oli rentoutunut ja hyvä fiilis taas päästä tuulettumaan! Tässä sitten hiljalleen kohti huomista mennään. JOssain välissä ehdin myös kasaamaan parin 3D kortin kuvat. Olen päättänyt alkavan viikon 4 ensimmäistä päivää pyhittää korttien tekoon. Saa nähdä kuinka päätöksen käy. Olisi paljon koottuja kuvia odottamasta lopullista tuotoksen rakentamista ja sitten leikeltyjä jotka odottaa koonti. Aloin tehdä myös ensimmäistä ATC-korttiani... tuleekohan siitä ihka ensimmäinen vai jääkö vaan raakileeksi???

Kohti uutta viikkoa - bloggaillaan!