Huh huh mikä päivä tänään tai siis eilen oli...

Aamulla oli kiirettä pistää ekaluokkainenkouluun, että itse ehdin Poriin kokoukseen. No mä lähdin kärppänä tästä ja olin jo hieman jämpisti liikkeellä. Soitin kaverille, että voin pari minsaa myöhästyä, kun pitää vielä tankatakin. No eiku tankkaamaan ja siinä tankatessa kahvilan terassilta mies huutelee, että kuule sun konepellin alta nousee savu!!

APUA! Niinpä näytti nousevan. No ongelma oli selvä ja matkan teko jäi siihen. Ongelmia auton kanssa jo ollut. Isäni (autonasentaja ammatiltaan) sanoi, että ei metriäkään auton kanssa että hanki kyyti kotiin. Okey, ystävä apuun pikaiseen, se heitti mut isäni luokse duuniin ja kaappasin siltä auton ja taas baanalle... en lopulta myöhästynyt kuin 35 min kokouksesta.

Loppu päivä mennyt ihan suotuisasti. Auto nyt faijalla huollossa ja ajan laina-autolla. Iltayö on mennyt miehen mummille 75v lahjaksi scrapbookin tekoon pojista. Sain se liki valmiiksi. Yksi sivu pitää vielä viimeistellä ja sitoa sivut yhteen ja huomenna postiin, että mummi saa lahjansa perjantaina!! Aika kevyt tuosta tuli, mutta se on mun ihan ensimmäisen skärräkirja, joten olen loppu tulokseen sinällään tosi tyytyväinen!

Ja sitten alkaa tämä vuoden koukuttavin kausi, eli big brother. no tietää mulle vaan paljon aikaa swappailuun kun töllöstä katson sitä päivän perätysten. Juuri piti käydä maksamassa 24/7 ja mies on aktivoinut PlusTV:n BB palvelu, joten olemme valmiita - antaa tulla!!! :)

Hyvät yöt kaikille. Huominen on täynnä ohjelmaa jälleen... mutta täällä ollaan!

Taru